Lierinbeeld
April 21, 2014, 01:27:55 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10
  Print  
Auteur Topic: DIFTAR: alle problemen kan je hier neerschrijven.  (gelezen 17858 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
joris
Gast
« Antwoord #90 Gepost op: Juni 16, 2010, 08:49:19 »

Voor mij werkt het systeem correct.
Vroeger dikwijls opengescheurde vuilzakken op straat, van katten 's nachts, en dan al die rommel door de wind verspreid.
Wannes
Goemmerke

« Antwoord #91 Gepost op: Juni 17, 2010, 06:11:30 »

Zo correct dat de meeste OCTs die ik daarnet passeerde weeral op een klein stort leken.
Als die prullen werken gooien de mensen hun rommel er wel in.
Rommel er rond = volle of niet werkende OCT .

Elke OCT die ik passeer stinkt ook - dat is de logica zelf uiteraard, maar zelfs zo ver denkt dit stadsbestuur niet !
Wacht maar tot de echt warme zomerdagen.
Wannes
Goemmerke

« Antwoord #92 Gepost op: Juli 15, 2010, 02:56:09 »

Ik ben direct te vinden om met een petitie rond te gaan ,

Er gaat er intussen een rond !

Formulier :
http://users.telenet.be/eyckendom/petitie-huisvuil.pdf

Meer info op
http://huisvuil.blogspot.com
en
huisvuil.lier@gmail.com
« Laatste verandering: Juli 15, 2010, 03:16:16 door Wannes » Gelogd
joris
Gast
« Antwoord #93 Gepost op: Augustus 12, 2010, 08:36:44 »

Ik heb de indruk dat het systeem toch correct werkt als het correct wordt gebruikt. Het lijkt erop dat sommigen willen dat het niet goed zou werken.
joris
Gast
« Antwoord #94 Gepost op: Augustus 12, 2010, 08:48:01 »

"Maar de sanctionerend GAS-ambtenaar van het arrondissement Mechelen, Bart Passemiers, was ook al vroeg op pad. In de ochtend al belde hij met schepen Gert Van Eester (CD&V/N-VA), bevoegd voor milieu en afvalbeheer.‘Klopt’, zegt de schepen. ‘ Bart Passemiers zegde onomwonden ‘dat het om te wenen is’. ‘Er was volgens de sanctionerende GAS-ambtenaar zowel sprake van zwerfvuil als van geblokkeerde OCT’s"

Maw eindelijk komt men tot de concusie dat een Gas ambtenaar een volstrekt overbodige functie is, sterker, ik zeg 'dat het om te wenen is', al een tiental jaar is er niets verbeterd aan vuil in Lier, de Grote Markt ligt er nog altijd smerig bij en is LIER nog altijd niet in staat om zijn pipi en kaka op te houden. En blijkbaar kan de overlastmanager ook zijn mentale pipi en kaka niet ophouden. Als hij aan politiek wil doen, dat hij dan in de politiek gaat. Ik vind overlast .... ambtenaren die niet verkozen zijn maar wel aan politiek willen doen
Wannes
Goemmerke

« Antwoord #95 Gepost op: Augustus 12, 2010, 08:48:48 »

Ik heb de indruk dat het systeem toch correct werkt als het correct wordt gebruikt.
Het werkt tot het blokkeert om welke reden dan ook.

Je moet trouwens geen helderziend genie zijn om te voorspellen dat veel mensen zoveel mogelijk in 1 bakje gaan proppen.
Wannes
Goemmerke

« Antwoord #96 Gepost op: Augustus 12, 2010, 08:52:43 »

"Maar de sanctionerend GAS-ambtenaar van het arrondissement Mechelen, Bart Passemiers, was ook al vroeg op pad.
De GAS-ambtenaar was al aanklager en rechter tegelijk, maar nu ook nog vaststeller  Verbaasd
Een regelrechte aanfluiting van alle principes van een rechtsstaat.
Maar dat is het hier dan ook nooit geweest.
Tom !
Schapenkop
*

« Antwoord #97 Gepost op: Augustus 13, 2010, 08:20:22 »

idd klopt dat voor een bepaald deel van de mensen waarschijnlijk, anderzijds vind ik t' wel logika hebben dat als men plots voor een pint het dubbel gaat aanrekenen, dat je die danook plots tot de laatste drup gaat nuttigen, maw, mensen gaan de betaalde ruimte in de schuif van de oct écht vol stoppen, daar betaal je (schandalig) veel voor
met je redenering haal je ook de stelling niet onderuuit dat het onredelijk stinkt in bepaalde oct omgevingen, en ongeacht dat je zelf correct gebruikt, heb maar zo'n spul (oct) voor je deur en daarliggen te pas en onpas bergen vuil naast te stinken...

wel alvast een (beperkte) goeie stap dat vandaag in gva dhr van eester eindelijk fout begingt te bekennen....al steekt hij het wel dadelijk weer op zijn voorgang(st)ers

Ik heb de indruk dat het systeem toch correct werkt als het correct wordt gebruikt. Het lijkt erop dat sommigen willen dat het niet goed zou werken.
sanderke
Schapenkop
*

« Antwoord #98 Gepost op: Augustus 15, 2010, 08:12:59 »

allen aansluiten

http://www.facebook.com/home.php?#!/pages/DIFTAR-werkt-niet/234914784853
joris
Gast
« Antwoord #99 Gepost op: September 03, 2010, 09:53:54 »

De verrottingsstrategie van NVA zet zich blijkbaar ook verder in LIER. Blijkbaar willen een aantal mensen niet dat het systeem correct werkt.

Er zijn wel degelijk, in de mechelsestraat, ondergrondse containers die perferct werken.

Gewoon een kwestie van onwil en paniekzaaiers!
Hellvis
Loeze Goemmer
**

« Antwoord #100 Gepost op: September 04, 2010, 12:54:21 »

De verrottingsstrategie van NVA zet zich blijkbaar ook verder in LIER. Blijkbaar willen een aantal mensen niet dat het systeem correct werkt.

Er zijn wel degelijk, in de mechelsestraat, ondergrondse containers die perferct werken.

Hoera!!!!  Allen met ons vuilnis naar de Mechelsestraat ...  Rollende ogen

Sterk dat sommigen met hand en tand blijven verdedigen dat de Zon rond de Aarde draait ... 
Ter info: zelfs bij Stad Lier hebben ze al lang spijt van Diftar.  Af en toe een krant openslaan, en je weet dat ook!
Rik V
Schapenkop
*

« Antwoord #101 Gepost op: September 07, 2010, 12:31:04 »

U moet me toch eens uitleggen hoe het hopeloos in de soep draaien van DIFTAR precies de schuld is van de Lierse N-VA? Tenzij U ons weet te verbazen met een verhaal waarbij snode N-VA'ers bij nacht en ontij de OCT's gaan blokkeren is het gewoon een feit dat het systeem niet werkt zoals het hoort. Van maart tot en met mei was de bovengrondse collector in de Kartuizers 32 keer defect of geblokkeerd, cijfers verstrekt door IVAREM zelf. Dat is dus één keer om de drie dagen, bij amper één collector. Die onwilligen en paniekzaaiers zijn wel erg druk bezig geweest...
sanderke
Schapenkop
*

« Antwoord #102 Gepost op: September 08, 2010, 10:03:41 »

jeej , alweer een rekening van ivarem , das de tweede op 3maand tijd !!! Toch maar effe checke of alles klopt , kom ik tot de vaststelling dat op 9juli  ,6 aanbiedingen en op 1 augustus 3aanbiedingen zijn geweest aan zo'n oct , mocht het waar zijn hé. Maar dan nu het strafste , we waren op vakantie dus helemaal niet thuis. dus gebeld naar ivarem en daar hebben ze natuurlijk geen uitleg voor dit euvel , kaart opsturen en dan krijg ik een nieuwe , gedurende die tijd kan ik dus geen vuil weg doen maar daar liggen ze bij ivarem niet van wakker hoor. Dat eventjes dat u geen vuil kan wegdoen zal toch niet zo erg zijn. Nee voor hen niet , zij zitten niet met de stank hé. G*dverd*mme dit houd niet op met die stoten van ivarem. En aan alle mensen die een bak hebben weet dat telkens je de bak aanbied het gewicht van de bak telkens mee word geteld !!!!!! RAMPZALIG IS HEEL HET SYSTEEM
joris
Gast
« Antwoord #103 Gepost op: September 10, 2010, 08:55:51 »

NVA zat mee in de meerderheid, en besliste mee voor het plan van DIFTAR. Dus beste Rik, ik verwijs naar mijn andere commentaren op deze site : zit je nog in de meerderheid, of, zegt NVA foert omdat ze op 13 juni de verkiezingen heeft gewonnen, en voer je nu oppositie, zoals je laat uitblijken uit je mail : 32 storingen, je benadrukt het falen van IVAREM en het Lierse Schepencollege : fair, wat een coalitiepartner...

Ik beweer dat NVA zich gedraagt als "de mol" : af en toe in de meerderheid, zoals begin 2007, Bart Dewever, en het minste wat haar niet aanstaat, direkt de tafel verlaten,  in oppositie gaan : zo ging het op federaal vlak in 2007, en, ik heb de indruk dat  NVA zich ook zo opstelt in de Vlaamse regering, en, is het in LIER beter ? Frank Boogaerts heeft z'n zitje in de senaat, en zegt foert tegen alle lierenaars, ik heb ivarem , de grote markt, enz, ik heb geen compromis meer nodig, dus NVA kan in Lier lekker het varken uithangen. En dat bedoel ik dus met verrottingsstrategie...

Dus ik benadruk : NVA besliste mee voor DIFTAR. Dus ze is ook verantwoordelijk voor de 32 storingen in de Kartuizersvest. Punt.

Rik V
Schapenkop
*

« Antwoord #104 Gepost op: September 13, 2010, 10:41:36 »

NVA zat mee in de meerderheid, en besliste mee voor het plan van DIFTAR. Dus beste Rik, ik verwijs naar mijn andere commentaren op deze site : zit je nog in de meerderheid, of, zegt NVA foert omdat ze op 13 juni de verkiezingen heeft gewonnen, en voer je nu oppositie, zoals je laat uitblijken uit je mail : 32 storingen, je benadrukt het falen van IVAREM en het Lierse Schepencollege : fair, wat een coalitiepartner...

Ik beweer dat NVA zich gedraagt als "de mol" : af en toe in de meerderheid, zoals begin 2007, Bart Dewever, en het minste wat haar niet aanstaat, direkt de tafel verlaten,  in oppositie gaan : zo ging het op federaal vlak in 2007, en, ik heb de indruk dat  NVA zich ook zo opstelt in de Vlaamse regering, en, is het in LIER beter ? Frank Boogaerts heeft z'n zitje in de senaat, en zegt foert tegen alle lierenaars, ik heb ivarem , de grote markt, enz, ik heb geen compromis meer nodig, dus NVA kan in Lier lekker het varken uithangen. En dat bedoel ik dus met verrottingsstrategie...

Dus ik benadruk : NVA besliste mee voor DIFTAR. Dus ze is ook verantwoordelijk voor de 32 storingen in de Kartuizersvest. Punt.

Misschien moet u al eens een begin maken met N-VA correct te schrijven vooraleer haar intentieproces te maken.

Uw tirade gaat volledig voorbij aan de feiten: de OCT's werken allerbelabberdst en de Lierenaar krijgt niet de dienstverlening waar hij recht op heeft. Mijns inziens is het dan de verdomde plicht van élk deugdelijk gemeenteraadslid, oppositie én meerderheid, om dat aan te klagen. Het goedkeuren van DIFTAR onder een resem mooie beloftes van IVAREM ontslaat ons niet van de plicht de uitvoering van dat verhaal op te volgen en indien nodig te bekritiseren. Ik heb de dag dat ik gemeenteraadslid werd in de meerderheid niet mijn vermogen tot zelfstandig denken afgezet, dank u wel. Als het de bedoeling is om de hele legislatuur te zitten en te zwijgen had ik beter mijn kat gestuurd. Ik ben ervan overtuigd dat de mensen die op mij stemden, verwachten dat ik probeer iets te doen aan hun problemen en dat die geen boodschap hebben aan een bekakt "sorry, ik zit in de meerderheid, ik doe niet aan problemen".

Uw visie op wat een meerderheidspartij hoort te doen is behoorlijk oudbakken. Eindeloos de eigen verdiensten ophemelen en desnoods het licht van de zon ontkennen om toch maar niet toe te moeten geven dat er iets mis is... Wel, laat dat nu nét de blinde arrogantie van de machtspartijen zijn die het Vlaams Belang in Vlaanderen én in Lier tot de grootste partij hebben gemaakt. Het is de verdienste van de N-VA dat wij in Vlaanderen het Belang hebben doen verschrompelen. Hoe hebben we dat gedaan? Door vast te houden aan onze principes, door niet slaafs te kiezen voor de macht en zelfs bij beleidsdeelname bereid te zijn al die mooie verworvenheden los te laten als we onze doelstellingen niet gerealiseerd krijgen. U bent duidelijk geen N-VA'er en zal dat niet leuk vinden, but you can't argue with the facts: die mollen zijn toch maar mooi van 5% naar 30% gegaan, terwijl het VB halveerde. Neem me dus niet kwalijk als ik geen boodschap heb aan uw politiek advies.
Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10
  Print  

Ga naar: